Тақырыптар
    Ақаулықтарды жою: Крипто депозитті қалпына келтіру сұрауын жіберу кезіндегі қате
    bybit2025-09-30 08:37:39
    Step-by-Step GuideFrequently Asked Questions

    Мәлімдеме: Бұл мақала машиналық аударма арқылықазақ тіліне аударылды. Нақтыланған нұсқа кейінірек жарияланады.

     

     

    Bybit Kazakhstan енді депозит жасаған, бірақ тег немесе жазбаның болмауына байланысты оны алмаған пайдаланушылар үшін өзіне-өзі қызмет көрсету апелляциясын қолдауды қамтамасыз етеді. Өзіне-өзі қызмет көрсетуді қалпына келтіру функциямызды пайдалану ұсынылады, өйткені ол тұтынушыларға қызмет көрсету қолмен шолулармен салыстырғанда жылдамырақ ажыратымдылықты ұсынады. Қосымша ақпарат алу үшін осы нұсқаулықпен танысуға болады:  

     

     

    Дегенмен, өзіне-өзі қызмет көрсету платформасы арқылы сұрау жіберген кезде қате туралы хабарды тапсаңыз, тұтынушыларды қолдау қызметіне хабарласып, төмендегі нұсқаулықты орындаңыз. «Тег/жазбаны қамтыған жоқ» Апелляция нысаны қате туралы хабардың скриншотымен.

     

     

    Маңызды ескертулер: 

    — Активтерді алуға байланысты қосымша ресурстарды жабу үшін қайтару сомасынан осы монета үшін стандартты алу комиссиясының бес есесіне тең өңдеу комиссиясы шегеріледі. Әрбір монета үшін комиссияны көру үшін мына сайтқа кіріңіз Мұнда

    — Қайтарудың болжамды сомасы ақшаны алудың ең төменгі шегінен төмен болса, сұрау өңделмейді. 

    — 90 күннен асқан кез келген транзакциялар өңделмейді.

    — Қате туралы хабарды тапсаңыз «Депозитке қатысты қалыптан тыс мәселе шешілді. Қосымша көмек алу үшін тұтынушыларды қолдау қызметіне хабарласыңыз.” сұрауды жіберген кезде, бұл сіздің депозитіңіз қате берілген тег/мемо негізінде басқа шотқа аударылған болуы мүмкін дегенді білдіреді. Бұл жағдайда Тұтынушыларды қолдау қызметіне хабарласып, істі жіберу үшін төмендегі нұсқаулықты орындаңыз «Қате тег/мемо» Апелляциялық нысан. 

    — Қосымша ақпаратты мына жерден қараңыз ЖҚС — Крипто депозиті.

     

     

    Жауапкершіліктен бас тарту:

    Қате тег немесе меморандумды беру депозитіңіздің басқа шотқа түсу қаупін арттыратынын ескере отырып, бар екенін ескеріңіз. 100% кепілдік жоқ депозитіңізді қалпына келтіру үшін.

     

     

     

     

     

    Крипто депозитті қалпына келтіруге апелляцияны қалай беруге болады

    1-қадам: Өзіне-өзі қызмет көрсетуді қалпына келтіру платформасы арқылы сұрауыңызды жіберген кезде қате туралы хабарды тапсаңыз, қаражатыңыздың тағайындалған жерін тексеру және қажет болған жағдайда қаражаттың кетуін тоқтату үшін тікелей чат арқылы тұтынушыларды қолдау қызметіне хабарласыңыз. 

     

     

     

     

     

    2-қадам: бойынша істі жіберіңіз «Тег/жазбаны қамтыған жоқ» Апелляция нысаны. Баспас бұрын 3-қадамда көрсетілген талаптарды оқып шыққаныңызға көз жеткізіңіз Иә жалғастыру.

     

    Қате депозитті қолдану 02.png

     

     

    Ескерту: Бұл қате туралы хабарды тапсаңыз, жылдамырақ өңдеу үшін «Депозитке қатысты қалыптан тыс мәселе шешілді. Қосымша көмек алу үшін тұтынушыларды қолдау қызметіне хабарласыңыз.” сұрауды жіберген кезде пайдаланыңыз «Қате тег/мемо» Апелляциялық нысан орнына. 

     

     

     

     

    3-қадам: Іс деңгейін анықтаңыз, содан кейін депозит туралы ақпаратты толтырыңыз және қажетті растауды тіркеңіз. 

     

    Іс деңгейі:

     

    Монета түрі

    1-деңгей

    2-деңгей

    3-деңгей

    Қолдау көрсетілетін монета түрлері: XRP, EOS, XLM, XEM, XYM, RUNE, HBAR, STX, SOLO, WAXP, TON және т.б.

    Депозит сомасы < 50 АҚШ доллары баламасы

    Депозит сомасы ≥ 50 АҚШ доллары баламасы

    Депозит сомасы ≥ 1 000 АҚШ доллары баламасы

     

     

    Тексеру қажет:

     

    Элемент

    Тексеру талабы

    1-деңгей

    2-деңгей

    3-деңгей

    1

    Транзакция хэші (TXID) және/немесе BlockChain URL мекенжайы

    2

    Бейне экранды жазу

    3

    Жаңа депозит бастапқы салым сомасының ≥ 20%

    4

    Жеке басты куәландыратын құжат және селфи

    5

    Бейне жазу үшін екі құрылғыны пайдалану

    6

    Қате туралы хабардың скриншоты

    Өзіне-өзі қызмет көрсетуді қалпына келтіру платформасы сұрауды қабылдамаған жағдайда ғана

     

     

    Мәліметтер:

    1.а. Транзакция хэші (TXID): Монета алынған биржадан алуға болатын транзакция хэші деп те аталатын толық 64 таңбалы TXID кодын көшіріп, қойыңыз.

     

    Жетіспейтін депозит үшін дұрыс TxID енгізгеніңізге көз жеткізіңіз. Сіз кеңес ала аласыз осы мақала жетіспейтін депозит үшін дұрыс TxID алу жолы туралы егжей-тегжейлі қадамдар үшін. Сондай-ақ URL мекенжайынсыз TXID енгізіңіз.

     

     

     

    1.б. TXID/Blockchain URL мекенжайы: Бұл сіз қайтарып алған платформадан пайдаланған блокчейнді көрсететін URL сілтемесі.

     

     

     

    1-деңгей үшін:

    Бұрын пайдаланылған монета әмиянының бейне экрандық жазбасы

    Exchange A-дан Bybit Kazakhstan-ға аударым жасалды деп есептесек, біздің активтер тобы келесі негізгі тармақтарды көрсететін анық экран жазбасын алғысы келеді:

     

    1. A платформасына Face ID, SMS кодын немесе 2FA растауын сәтті пайдаланып кіріңіз (QR коды мен Google электрондық поштасына құпия сөзсіз кіру қабылданбайды).

    2. Транзакция тарихы бетіне өтіңіз.

    3. Транзакцияның барлық мәліметтерін анық көрсетіңіз (сома, монета түрі, аударым күні мен уақыты және толық TXID).

    4. Сізді блокчейнге қайта бағыттайтын сілтемені басып, блокчейндегі ақпаратты (сома, монета түрі, аудару күні мен уақыты, сондай-ақ толтырылған TXID) көрсетіңіз.

     

    Егер A платформасы блокчейнге тікелей сілтеме бермесе, TXID кодын блокчейн зерттеушісіне көшіріп, қойыңыз және транзакцияның толық мәліметтерін көрсетіңіз.

     

     

     

    2-деңгей үшін:

    Жаңа депозит салу және бұрын пайдаланылған монета әмияныңызды жазу

    Exchange A-дан Bybit Kazakhstan-ға аударым жасалды деп есептесек, біздің активтер тобы тексеру мақсатында келесі әрекеттерді орындауыңызды қалайды:

    Жаңа тасымалдауды сәтті бастаңыз Алмасу А дейін Bybit Kazakhstan аударым сомасының шамамен болуын қамтамасыз ету арқылы бірдей монета түрі үшін мәлімделген депозиттің 20%. Мысалы, егер сіз XRP қалпына келтіріп жатсаңыз, жаңа аударым да XRP-де болуы керек.

    МАҢЫЗДЫ Ескерту: Бұл жолы дұрыс жазбаны/тегті енгізіңіз

     

    Жаңа депозит жасағаннан кейін бейне экранды жазуды жасаңыз

    Келесі негізгі тармақтарды қоса, анық экран жазбасын жасаңыз:

    1. A платформасына Face ID, SMS кодын немесе 2FA растауын сәтті пайдаланып кіріңіз (QR коды мен Google электрондық поштасына құпия сөзсіз кіру қабылданбайды).

    2. Транзакция тарихы бетіне өтіңіз.

    3. Алдыңғы және жаңа депозиттер үшін барлық транзакция мәліметтерін нақты көрсетіңіз (сома, монета түрі, аударым күні мен уақыты және толық TXID).

    4. Сізді блокчейнге қайта бағыттайтын сілтемені басып, блокчейндегі транзакция туралы екі ақпаратты да (сома, монета түрі, аударым күні мен уақыты, сондай-ақ аяқталған TXID) көрсетіңіз.

    Егер A платформасы блокчейнге тікелей сілтеме бермесе, TXID кодын блокчейн зерттеушісіне көшіріп, қойыңыз және транзакцияның толық мәліметтерін көрсетіңіз.

    Барлық растау деңгейлері үшін жеке басын куәландыратын құжат және селфи қажет

    (i) Жеке басты куәландыратын құжатты ұсыну

    • Bybit Kazakhstan KYC тексеруінде пайдаланылған сәйкестендіру құжатын жіберіңіз.

    • Егер сіз бұрын қолдансаңыз а ұлттық жеке куәлік, жіберуіңіз керек бірдей жеке куәлік (алдыңғы және артқы жағы).

    • Басқа құжатты жіберу (мысалы, бастапқыда жеке куәлік бірақ қазір а төлқұжат) бас тартылады.

    • Құжат болуы керек анық, анық және HD ажыратымдылығында, бет ерекшеліктеріңіз анық көрінеді.

    • Сканерленген, басып шығарылған немесе фотошоппен жасалған құжаттар қабылданбайды. Құжат болуы керек JPEG, JPG немесе PNG пішіміндегі түпнұсқа фотосурет.

     

    (ii) селфи бейнесін жіберу (HD ажыратымдылығы):

    • Жазба а селфи бейне ұстау а қолжазба жазба келесі мәлімдемемен:

    "Мен, (Аты-жөні) (КК/АА/ЖЖЖЖ) күні мәлімдеймін. Мен берген растау ақпаратының рас екенін растаймын және қордың заңды иесі екенімді дәлелдеймін. Мен жалған ақпарат берудің заңды салдары болатынын түсінемін».

    • Мәлімдемені дауыстап оқыңыз Ағылшын (немесе ағылшын тілі мүмкін болмаса, ана тіліңіз).

    • ұстаңыз бірдей жеке басын куәландыратын құжат KYC тексеру үшін пайдаланылады.

    • Өзіңізді қамтамасыз етіңіз бет ерекшеліктері анық көрінеді.

    • Жазбадағы күн бейне түсірілген күнмен сәйкес келуі керек.

     

     

     

    Жауапкершіліктен бас тарту: Платформа кез келген уақытта тексеруді, қауіпсіздікті және процедуралық талаптарды өзгерте алады және мұндай жаңартулар ресми веб-сайтта жарияланғаннан кейін дереу күшіне енеді, тіпті бұрын байланыстарда, нұсқаулықтарда немесе жиі қойылатын сұрақтарда көрсетілмесе де. Пайдаланушылар нақты, ағымдағы және толық жеке ақпаратты ұсынуы және сұралған кезде жаңартуы керек. Жалған немесе жаңылыстыратын құжаттарды ұсыну транзакцияның кешігуіне немесе шоттың тоқтатылуына әкелуі мүмкін. қараңыз Bybit Kazakhstan платформасының ережелері мен шарттары.

     

     

     

     

     

    Өзіне-өзі қызмет көрсетуді қалпына келтіру платформасында қабылданбаған сұраулар үшін:

    Қате туралы хабардың скриншоты

    Қолдау көрсету тобының сізге қаражатыңызды қалпына келтіруге қосымша көмек көрсетуі үшін сұрауыңызды жіберуге әрекет жасаған кезде кездескен қате туралы хабардың скриншотын сұрауыңызға қосуды қамтамасыз етіңіз. Мұнда

    Was it helpful?
    yesYesyesNo