Мәлімдеме: Бұл мақала машиналық аударма арқылықазақ тіліне аударылды. Нақтыланған нұсқа кейінірек жарияланады.
1-қадам: SMS кіріс жәшігін тазалаңыз. Толық SMS кіріс жәшігі басқа SMS хабарламаларын алудың сәтсіздігіне әкеледі.
2-қадам: Телефонды қайта іске қосыңыз және байланыс сигналының қолайлы және сенімді сапасына көз жеткізіңіз. Желінің нашар сигналы SMS қабылданбауына әкелуі мүмкін.
3-қадам: Смартфонның қауіпсіздік бағдарламасын/қолданбасын оның бұл хабарларды фондық режимде білмей блоктап жатқанын анықтау үшін тексеріңіз. Трейдерлер ақшаны алу туралы сұрауды жіберген кезде мұндай бағдарламаларды/қолданбаларды уақытша өшіруді қалауы мүмкін.
4-қадам: Ұялы телефон жоспарыңыздың қандай да бір жаңа SMS қабылданбауына әкелетін белгілі бір себептермен тоқтатылған/тоқтатылған/бұғатталғанын анықтау үшін байланыс операторыңызға хабарласыңыз.
5-қадам: SIM картасын басқа ұяға (қос SIM смартфондар) ауыстырыңыз немесе SIM картасын басқа смартфонға салып, әрекетті қайталаңыз.
6-қадам: электрондық поштасына хат жіберіңіз support@bybit.com және өзіңізді көрсетіңіз UID.
