P2P Order Appeals

Жойылған/аяқталған тапсырыстар үшін P2P апелляциялық шешімдері

logo
Соңғы жаңарту: 2025-11-25 13:34:57
Бөлісу

Мәлімдеме: Бұл мақала машиналық аударма арқылықазақ тіліне аударылды. Нақтыланған нұсқа кейінірек жарияланады.

 

 

P2P Trading трейдерлерге ыңғайлылық пен артықшылықтар ұсынатын бірегей мүмкіндіктерімен ерекшеленеді, бірақ сонымен бірге қауіпсіздіктің жоғары тәуекелдерін білу маңызды. P2P тапсырысына қатысты мәселе туындаған кезде, келесі арқылы апелляцияны жіберуге болады осы нұсқаулық. Дегенмен, бұл жалпы шағым беру процесі сіздің жағдайыңызға сәйкес келмеуі мүмкін. Тұтынушыларды қолдау тобынан көмек сұрағанға дейін және одан кейін мәселені қалай белсенді түрде шешуге болатыны туралы қосымша ақпаратты төменде табыңыз.

 

 

 

 

 

 

P2P-де сауда жасау кезіндегі жалпы кеңес

  • Берілген нұсқауларды дәл орындағаныңызға және транзакцияларды белгіленген мерзімде аяқтағаныңызға көз жеткізіңіз.

  • Мәміле шарттарын мұқият оқып, түсінуіңізді, тартылған соманы тексеруіңізді және сақтықпен әрекет етуіңізді сұраймыз. Активтеріңізді қорғаудың ең тиімді жолы - сауда нұсқауларын дәл және уақтылы мұқият орындау.

  • Жеке ақпаратыңызды қорғау өте маңызды. Кез келген құпия мәліметтерді жариялаудан аулақ болыңыз және ықтимал алаяқтық пен алаяқтықтан сақ болыңыз.

  • Транзакцияны жалғастырмас бұрын, сатып алушының сауда беделін тексеруге біраз уақыт бөліңіз. Бұған олардың аяқталу жылдамдығы және қосымша қауіпсіздікті қамтамасыз ете алатын басқа трейдерлердің пікірлері кіреді.

  • Әдетте, трейдерлер тұтынушыларды қолдау қызметіне келіссөздер сәтсіз болған кезде ғана соңғы шара ретінде хабарласады, себебі бұл сценарий екі тараптың да қанағаттанбауына әкелуі мүмкін. бар екенін де ескерген жөн 100% КЕПІЛДІК ЖОҚ біз ұсынатын ұсыныстар активтердің кез келген ықтимал шығынын өтеуді қамтамасыз ете алады. 

  • Сондай-ақ табуға болатын кез келген P2P саудасына қатысудан бұрын құнды түсінік беретін маңызды жазбаларды қарап шығуды ұсынамыз. Мұнда.

  • Біз контрагентпен тиімді қарым-қатынас пен консенсус құру кез келген мәселені шешудің ең тиімді жолы екеніне сенімдіміз.

 

 

 

 

 

P2P апелляция функциясы енді қолжетімсіз болған кездегі шешімдер

Тапсырысыңыз үшін P2P апелляциясын жіберу терезесін өткізіп алған болсаңыз немесе сол тапсырыс үшін апелляциялық сұраулардан тым көп рет бас тартсаңыз, төменде көмектесуі мүмкін қосымша шешімдерді табыңыз.

 

Кеш

Сценарий

Шешімдер және сақтық шаралары

Сатып алушы

1. Мен төлем жасадым, бірақ түймесін басуды ұмытып қалдым Төлем аяқталды түймесі, нәтижесінде тапсырыс автоматты түрде жойылады.

 

Шешім 1: Жаңа тапсырыс беріңіз БІР сатушыдан БІРІНШІ сомамен. Төлемді растауды қамтамасыз етіңіз және түймесін басқаныңызға көз жеткізіңіз Төлем аяқталды осы жолы түймесін басыңыз.

 

Шешім 2: Крипто ішкі аударымын сұраңыз бетіндегі Тапсырыс чат жолағындағы сатушыдан P2P тапсырыс беті. Bybit Kazakhstan есептік жазбаңыздың мәліметтерін немесе крипто депозитінің QR кодын/әмиян мекенжайын бөлісіңіз. Ішкі аударымдарда транзакциялық комиссиялар болмағанымен, On-Chain аударымдары үшін комиссия алынуы мүмкін екенін ескеріңіз.

 

3-шешім: Сатушыдан ақшаны қайтаруды сұраңыз бетіндегі Тапсырыс чат өрісі арқылы P2P тапсырыс беті. Қажет болса, қайтару мәліметтерін беріңіз. Сатып алушылар әдетте ақшаны қайтару үшін транзакциялық комиссияларды көтереді.

 

Сақтық шарасы

Болашақта ұқсас жағдайларды болдырмау үшін әрқашан түймесін басыңыз Төлем аяқталды кері санақ аяқталғанға дейін транзакцияны растау үшін төлемді жасағаннан кейін түймесін басыңыз. Бұл жүйені және сатушыны транзакцияның сәтті өңделгені туралы хабардар ету. Әйтпесе, жүйе сіз төлемді нақты орындамағаныңызды болжайды. Оған қоса, қажетті қадамдарды орындауды сұрайтын еске салғыштарды орнату мүмкіндігін қарастыруға болады. Пайдаланушы қызметінің P2P шарттарын таба аласыз Мұнда

2. Мен сатушыға қажетті сомадан артық төледім және тапсырыс орындалды. Дегенмен, мен тек қажетті соманы алдым.

 

Шешім 1: арқылы жаңа тапсырыс беру артық төленген бастап сомасы бірдей сатушы балама крипто сомасын құлыптау үшін. Тапсырыс чатында төлемнің расталғанын көрсетіңіз және сатушымен шығарылған монета туралы келіссөздер жүргізіңіз.

 

Шешім 2: Крипто ішкі аударымын сұраңыз ішіндегі сатушыдан Чат қорабына тапсырыс беріңіз P2P тапсырыс беті. Bybit Kazakhstan есептік жазбаңыздың мәліметтерін немесе крипто депозитінің QR кодын/әмиян мекенжайын бөлісіңіз. Ішкі аударым транзакциялық комиссия болмағанымен, On-Chain аударымына ақы алынуы мүмкін екенін ескеріңіз.

 

3-шешім: Сатушыдан ақшаны қайтаруды сұраңыз бетіндегі Тапсырыс чат өрісі арқылы P2P тапсырыс беті. Қажет болса, қайтару мәліметтерін беріңіз. Сатып алушылардың әдетте ақшаны қайтару үшін транзакциялық комиссияларды көтеретінін есте сақтаңыз.

 

Сақтық шарасы

Болашақта ұқсас жағдайларды болдырмау үшін кез келген транзакцияларды аяқтамас бұрын транзакция мәліметтерін мұқият тексеруге және төлейтін соманың сатушының сұрауына дәл сәйкес келетініне көз жеткізуге кеңес береміз. Бұған қоса, біз сатушымен түсініспеушілік қаупін азайту үшін тапсырыс берушімен сөйлесу жолағы арқылы анық және тиімді байланыс орнатуды ұсынамыз. P2P тапсырыс беті

3. Мен сатушы талап еткендей қосымша ақы төледім.

Шешім 1: Қарсы тарапыңыз туралы пікір қалдырыңыз. Өкінішке орай, сіз нұсқауларды орындаған кезде және қосымша ақы төлеген кезде, бұл сіздің қауіп төніп тұрғаныңызды және сатушы белгілеген шарттармен келісесіз дегенді білдіреді. Осылайша, тапсырыс орындалғандықтан артық төленген алымдарды қадағалап, қайтарып алуыңыз екіталай. 

 

Дегенмен, сіз өзіңіздің сауда тәжірибеңізді бағалай аласыз және сіздің шолуыңыз әріптестің Жақсы рейтинг пайызында және сауда беделінде көрсетіледі. Сіздің шолуыңыз көпшілікке көрсетіледі және басқа трейдерлердің шешімдеріне әсер етуі мүмкін. Қарау мүмкіндігіне арналған пайдаланушы нұсқаулығын табуға болады Мұнда

 

Сақтық шарасы

Болашақта осындай жағдайларды болдырмау үшін қосымша ақы төлеумен келіспесеңіз, ымыраға келмеу және төлем жасауды ұсынамыз. Оның орнына сіз апелляция жібере аласыз және біздің P2P апелляциясын қолдау маманы араласып, көмек көрсетеді. P2P тапсырысына апелляцияны жіберу туралы нұсқаулықты таба аласыз Мұнда.

Сатушы

1. Мен тапсырысты орындадым, бірақ мен сатып алушы қажетті сомадан аз төлегенін түсіндім.

Шешім 1: Сатып алушыдан толтыруды сұраңыз бетіндегі Тапсырыс чат өрісі арқылы P2P тапсырыс беті және олардың төлемін көбейтуді сұраңыз. Жағдайды нақты түсіндіріп, қабылданған төлем әдістерін қайталаңыз. Келіссөздер барысында өзара құрметті сақтаңыз және қажет болса, кез келген транзакциялық комиссиялар бойынша келісімге келіңіз.

 

Шешім 2: Крипто ішкі аударымын сұраңыз бетіндегі Тапсырыс чат жолағындағы сатып алушыдан P2P тапсырыс беті. Bybit Kazakhstan есептік жазбаңыздың мәліметтерін немесе крипто депозитінің QR кодын/әмиян мекенжайын бөлісіңіз.  Ішкі аударымдарда транзакциялық комиссиялар болмағанымен, желідегі аударымдар үшін комиссия алынуы мүмкін екенін ескеріңіз. 

 

Сақтық шарасы

Болашақта ұқсас жағдайларды болдырмау үшін кез келген транзакцияны аяқтамас бұрын транзакция мәліметтерін мұқият тексеруге және сұрауға дәл сәйкес келетін төлемді алғаныңызға көз жеткізуге кеңес береміз. Бұған қоса, біз сатып алушымен түсініспеушілік қаупін азайту үшін сатып алушымен нақты және тиімді байланыс орнатуды ұсынамыз. P2P тапсырыс беті.

2. Мен тапсырысты орындадым, бірақ мен сатып алушының төлемді мүлдем жасамағанын түсіндім.

Шешім 1: Сатып алушыдан төлемді талап ету бетіндегі Тапсырыс чат өрісі арқылы P2P тапсырыс беті. Жағдайды және қабылданған төлем әдістерін нақты түсіндіріңіз. Қажет болса, транзакциялық комиссиялар бойынша өзара келісімге келіңіз.

 

Шешім 2: Крипто ішкі аударымын сұраңыз бетіндегі Тапсырыс чат жолағындағы сатып алушыдан P2P тапсырыс беті. Bybit Kazakhstan есептік жазбаңыздың мәліметтерін немесе крипто депозитінің QR кодын/әмиян мекенжайын бөлісіңіз. Ішкі аударым транзакциялық комиссия болмағанымен, On-Chain аударымына ақы алынуы мүмкін екенін ескеріңіз. 

 

Сақтық шарасы

Болашақта ұқсас жағдайларды болдырмау үшін кез келген транзакцияны аяқтамас бұрын транзакция мәліметтерін мұқият тексеруге және сұрауға дәл сәйкес келетін төлемді алғаныңызға көз жеткізуге кеңес береміз. Бұған қоса, біз сатып алушымен түсініспеушілік қаупін азайту үшін сатып алушымен нақты және тиімді байланыс орнатуды ұсынамыз. P2P тапсырыс беті

3. Мен тапсырысты орындадым, бірақ сатып алушы төлемді қайтарды.

Шешім 1: Сатып алушыдан төлемді талап ету бетіндегі Тапсырыс чат өрісі арқылы P2P тапсырыс беті. Жағдайды және қабылданған төлем әдістерін нақты түсіндіріңіз. Қажет болса, транзакциялық комиссиялар бойынша өзара келісімге келуге тырысыңыз.

 

Шешім 2: Крипто ішкі аударымын сұраңыз бетіндегі Тапсырыс чат жолағында сатып алушыдан P2P тапсырыс беті. Bybit Kazakhstan есептік жазбаңыздың мәліметтерін немесе крипто депозитіңіздің QR кодын/әмиян мекенжайын бөлісіңіз. Ішкі аударым транзакциялық комиссия болмағанымен, On-Chain аударымына ақы алынуы мүмкін екенін ескеріңіз.

 

3-шешім: Сәйкес төлем әдісі провайдерін іздеңіз дәлелдермен дереу. Bybit Kazakhstan сыртқы төлем жүйелеріне шектеулі бақылауға ие және тікелей көмектесе алмайды. Қайтаруға қатысты төлем әдісінің саясатымен таныс болыңыз. 

*Мысалы, "Достар мен отбасы" мүмкіндігін пайдаланып PayPal арқылы төлемдер әдетте кері қайтарылмайды, ал "Тауарлар мен қызметтер" мүмкіндігі әдетте жарамды. 

 

Сақтық шарасы

Белгілі бір контрагент ынтымақтастығы жоқ жағдайларда, сол контрагентпен қайта кездесуді болдырмау үшін сақтық шараларын қолданған жөн. Мұны басу арқылы жасауға болады Оны блоктаңыз олардың профиль бетінің төменгі жағында.

 

 

Бұған қоса, саудаға кіріспес бұрын, жарнама берушінің профилін қарап шығуға біраз уақыт жұмсау ұсынылады. Жақсы рейтинг пайызына сілтеме жасай аласыз және басқа трейдерлердің пікірлерін мұқият оқып шығыңыз. Аяқталған тапсырыстар саны, Аяқтау жылдамдығы, Орташа босату уақыты және Орташа төлем уақыты сияқты басқа да сәйкес ақпарат сізге жарнама берушінің сауда беделін түсінуге көмектесуі мүмкін. 

4. Транзакциядан кейін менің банктік шотыма тыйым салынды.

 

Шешім 1: Дереу банкке хабарласыңыз тіркелгінің тоқтау себебін түсіну және оны босату үшін қажетті қадамдарды орындаңыз. Есептік жазбаны босату күрделі процесс болуы мүмкін, сондықтан банкпен тығыз жұмыс істеу және олардың талаптарын орындау өте маңызды.

 

Шешім 2: Сатып алушыдан көмек сұраңыз Сатып алушыдан қосымша ақпарат немесе құжаттар қажет болса, олармен желідегі Тапсырыс беру чат жолағында хабарласыңыз P2P тапсырыс беті. Жағдайыңызды түсіндіріп, олардың ынтымақтастығын сұраңыз. 

 

Сақтық шарасы

Белгілі бір контрагент ынтымақтастығы жоқ жағдайларда, сол контрагентпен қайта кездесуді болдырмау үшін сақтық шараларын қолданған жөн. Мұны басу арқылы жасауға болады Оны блоктаңыз олардың профиль бетінің төменгі жағында.

 

 

Бұған қоса, саудаға кіріспес бұрын, жарнама берушінің профилін қарап шығуға біраз уақыт жұмсау ұсынылады. Жақсы рейтинг пайызына сілтеме жасай аласыз және басқа трейдерлердің пікірлерін мұқият оқып шығыңыз. Аяқталған тапсырыстар саны, Аяқтау жылдамдығы, Орташа босату уақыты және Орташа төлем уақыты сияқты басқа да сәйкес ақпарат сізге жарнама берушінің сауда беделін түсінуге көмектесуі мүмкін.

5. Сатып алушы төлемді нақты емес атауды пайдалана отырып жасады.

Шешім 1: Қарсы тарапыңыз туралы пікір қалдырыңыз. Өкінішке орай, сатып алушыға монетаны шығаруға рұқсат берген кезде, ол үшінші тарап шотынан болса да, сатып алушының төлемін қабылдағаныңызды білдіреді. Осылайша, тапсырыс аяқталғаннан бері бұл жағдай қайтымсыз болып табылады. 

 

Дегенмен, сіз өзіңіздің сауда тәжірибеңізді бағалай аласыз және сіздің шолуыңыз әріптестің Жақсы рейтинг пайызында және сауда беделінде көрсетіледі. Сіздің шолуыңыз көпшілікке көрсетіледі және басқа трейдерлердің шешімдеріне әсер етуі мүмкін. Қарау мүмкіндігіне арналған пайдаланушы нұсқаулығын табуға болады Мұнда

 

Сақтық шарасы

Дәл осындай жағдайдың болашақта қайталануын болдырмау үшін сатып алушының үшінші тарап төлемін қабылдауға келіспесеңіз, тиынды шығармаңыз. Оның орнына сіз апелляция жібере аласыз және біздің P2P апелляциясын қолдау маманы араласып, көмек көрсетеді. P2P тапсырысына апелляцияны жіберу туралы нұсқаулықты таба аласыз Мұнда.

Сатып алушы және сатушы

Қарсы тарап маған қарсы балағат сөздер айтты.

Шешім 1: Қарсы тарапыңыз туралы пікір қалдырыңыз. 

Егер сіз қаржылық дау-дамайға тап болмасаңыз, бірақ контрагенттің дөрекілігі мен қорлайтын тіліне байланысты эмоционалды түрде зардап шексеңіз, сабырлы болыңыз және құрметсіздіктің кез келген түріне мән бермеңіз. Контрагентпен өзара қорлау - ең жақсы шешім емес, өйткені ол сіздің уақытыңыз бен күшіңізді ысырап етеді және эмоционалдық күйіңізді нашарлатуы мүмкін.

 

Дегенмен, сіз өзіңіздің сауда тәжірибеңізді бағалай аласыз және сіздің шолуыңыз әріптестің Жақсы рейтинг пайызында және сауда беделінде көрсетіледі. Сіздің шолуыңыз жалпыға қолжетімді болады және басқа трейдерлердің шешімдеріне әсер етуі мүмкін. Қарау мүмкіндігіне арналған пайдаланушы нұсқаулығын табуға болады Мұнда.

 

Сақтық шарасы

Сол контрагентпен қайта кездеспеу үшін пайдаланушыны басу арқылы блоктауға болады Оны блоктаңыз профиль бетінің төменгі жағында. 

 

Сондай-ақ, сауда жасамас бұрын оның профиль бетін оқып, жарнама берушіні таңдауға біраз уақыт кетуі мүмкін. Жақсы рейтинг пайызына сілтеме жасай аласыз және басқа трейдерлердің пікірлерін мұқият оқып шығыңыз. Аяқталған тапсырыстар саны, Аяқтау жылдамдығы, Орташа босату уақыты және Орташа төлем уақыты сияқты басқа да сәйкес ақпарат сізге жарнама берушінің сауда беделін түсінуге көмектесуі мүмкін. 

 

 

 

 

 

Күші жойылған немесе аяқталған P2P тапсырысына шағымдану кезіндегі қосымша кеңестер

Сіздің контрагент жауап бермей қалатын немесе келіссөздер жүргізген күш-жігерге қарамастан консенсусқа қол жеткізе алмаған жағдайда, біз нақты жағдайыңызға байланысты сізге көмектесетін үш (3) қосымша кеңес ұсынғымыз келеді:

 

 

 

  1. Теріс пікір қалдырыңыз

Сіз контрагентке пікір қалдыра аласыз. Пікірлеріңіз контрагенттің негізгі бетінде көрінеді және олардың Жақсы рейтинг пайызында көрсетіледі. Бұл ақпарат басқа трейдерлерге осы пайдаланушымен сауда жасау немесе жасамау туралы негізделген шешім қабылдауға көмектеседі. Қарау мүмкіндігіне арналған пайдаланушы нұсқаулығын табуға болады Мұнда

 

 

 

  1. Тұтынушыларды қолдау қызметіне хабарласыңыз

Осы арқылы билетті жібере аласыз сілтеме тұтынушыларға қолдау көрсету орталығына хабарласыңыз. Тапсырыс туралы мәліметтерді және тиісті дәлелдерді қосуды ұмытпаңыз. Біз жағдайға сәйкес контрагенттің шотына қарсы шара қолдана аламыз, соның ішінде тұрақты немесе уақытша тіркелгіге тыйым салулар, P2P сауда функциясына шектеулер, ескертулер және т.б.

 

 

 

  1. Жергілікті билікке есеп беру

Сізге келтірілген зиян ауыр деп есептесеңіз, сізге хабарлауды немесе тиісті түрде ресми іс қозғау үшін жергілікті билік органдарына хабарласуды ұсынамыз. Жергілікті билік бізден қосымша көмекті қажет етсе, біз оны орындаймыз және толық ынтымақтастықты қамтамасыз етеміз.

 

 

Айта кету керек, Bybit Kazakhstan тек ақпараттық делдал ретінде әрекет етеді және несиелік делдал ретінде әрекет етпейді. Сондықтан трейдерлер контрагенттерінің несиелік қабілетін бағалауға және валюталық операциялармен байланысты тәуекелдерді басқаруға жауапты.

Was it helpful?