P2P Order Appeals

How to Check on Your P2P Appeal Status as a Seller?

logo
Соңғы жаңарту: 2025-11-25 13:31:37
Бөлісу

Мәлімдеме: Бұл мақала машиналық аударма арқылықазақ тіліне аударылды. Нақтыланған нұсқа кейінірек жарияланады.

 

 

P2P тапсырысына апелляцияны жібергеннен кейін сұрауыңызды жылдам шешуді қамтамасыз ету үшін ісіңізді қадағалау және Bybit Kazakhstan P2P мамандары берген нұсқауларды орындау маңызды. Мұнда сатушы ретінде P2P апелляциясын шешуге көмектесетін негізгі ақпарат берілген.

 

 

 

 

 

 

Жауапкершіліктен бас тарту

Сәйкес Bybit Kazakhstan ережелері мен шарттары, әрбір пайдаланушы келесіні мойындауы керек:

  • 100% кепілдік жоқ: Апелляциялық қызмет ықтимал активтер шығындарын өтей алатынына кепілдік жоқ. Активтерді қорғаудың ең жақсы жолы - сауда нұсқауларын дәл және жылдам орындау. Bybit Kazakhstan пайдаланушының нұсқауларды орындамауы немесе Bybit Kazakhstan компаниясына көрсетілген мерзімде дәлелдемелерді бермеуі нәтижесінде активтердегі кез келген шығынға жауапты болмайды.

  • Жеке арналар арқылы сауда жүргізілмейді: Bybit Kazakhstan компаниясы Bybit Kazakhstan компаниясының P2P Trading платформасынан тыс жеке сауда-саттық нәтижесінде активтердегі кез келген шығынға жауапты болмайды. Барлық P2P транзакциялары Bybit Kazakhstan компаниясының P2P Trading платформасы арқылы жүргізілуі керек және Bybit Kazakhstan да, саудагерлер де пайдаланушылармен жеке транзакцияларды жүргізбейді.

  • Апелляциялық шешім: Платформа сіздің пайдаңызға апелляциялық шешім беруге міндетті емес. Ол ізгі ниетпен медиация шешімін ұсынады, бірақ судья ретінде әрекет етпейді. Пайдаланушылар медиация шешімдерінен туындайтын міндеттемелерден босатылады.

  • Зиянды өтініштердің салдары: Зиянды апелляциялар платформаның қалыпты жұмысын бұзуы және есептік жазбаның тоқтатылуына әкелуі мүмкін.

  • Нақты ақпарат: Қате ақпаратты немесе жалған шағымдарды ұсыну апелляцияның қабылданбауына немесе айыппұлдарға, соның ішінде есептік жазбаны уақытша тоқтатуға, функцияға шектеулерге немесе ескертулерге әкелуі мүмкін.

  • Апелляцияға қойылатын шектеулер: Күші жойылған немесе аяқталған тапсырыстарға шағымдар тапсырыс жабылғаннан кейін күнтізбелік бес (5) күн ішінде ғана берілуі мүмкін.

  • Шағымдану жиілігі: Бір тапсырысты жою немесе аяқтағаннан кейін 3 рет шағымдануға болады. P2P апелляциялық тобы түпкілікті шешім қабылдағаннан кейін қосымша апелляция жіберу мүмкін емес. Пайдаланушы күніне 10-ға дейін жойылған немесе аяқталған тапсырыс апелляциясын жібере алады.

 

 

 

 

 

 

 

P2P апелляциялық күйіңізді тексеріңіз

Мұнда әртүрлі тапсырыс күйлері үшін P2P апелляция күйін тексеру жолы бойынша қадамдық нұсқаулық берілген: -

 

1-қадам: Өту арқылы ағымдағы тапсырыс апелляциясын табыңыз P2P саудасы Тапсырыстар және тапсырыс күйін іздеу Апелляция орындалуда.

 

 

 

 

 

 

 

2-қадам: Тапсырыс бетін ашу үшін тапсырысты басыңыз, содан кейін өтіңіз Апелляция барысы Тапсырыс апелляциясы бетін көрсету үшін. Сіз көресіз Апелляция орындалуда -мен атап өтілді Арнайы апелляция мәртебесі тапсырысыңыз үшін.

 

 

 

 

 

 

3-қадам: Әрбір апелляция күйі сізден және контрагенттен әртүрлі әрекеттерді талап етеді. Толық нұсқаулар Апелляция күйінің астында көрсетіледі. Сіз ұсынған дәлел талаптарға сәйкес келетініне көз жеткізіңіз. Әрқашан түймесін басыңыз Жаңарту соңғы апелляция күйін алу үшін түймесін басыңыз.

 

 

 

Сондай-ақ төменде мүмкін болатын әртүрлі апелляциялық күйлерді, сондай-ақ сатушы ретінде қажет қадамдарды таба аласыз.

 

 

  1. Келіссөздер жүргізілуде
  2. Дәлелдеу
  3. Қарсы тараптың дәлелі күтілуде
  4. Қарау астында
  5. Тергеуде
  6. Өңделуді күтуде
  7. Төлемді қайтару әрекеті
  8. Қосымша дәлелдеу қажет
  9. Төлемді толтыруға сұраныс
  10. Сатушы жауап береді
  11. Жауабыңызды күтуде
  12. Сіздің растауыңызды күтуде
  13. Қарсы тараптың жауабы күтілуде
  14. Шағымданушыдан растау күтілуде

 

 

 

 

1. Келіссөздер жүргізілуде

Апелляцияны шешу үшін контрагентпен хабарласыңыз. Дау шешілсе немесе өзара келісімге қол жеткізілсе:

  • Шағымданушы: түймесін басыңыз Дау шешілді дауды жою үшін.

  • Жауапкер: түймесін басыңыз Өзара келісім тапсырысты аяқтау үшін.

 

Шағымданушы

Респондент

 

 

 

 

Егер контрагентпен байланысқаннан кейін уақыт бітсе немесе мәселеңіз шешілмесе, түймесін басыңыз Келіссөздер сәтсіз аяқталды және платформаға араласуды сұрау үшін дәлелдемелерді жіберіңіз. Егер контрагент кері санақ уақыты аяқталғанға дейін әрекет етпесе, платформа кері санақ уақыты аяқталғаннан кейін тергеуге араласады.

 

 

 

2. Дәлелдеу

Дәлелдеу(лерді) ұсыну үшін нұсқауларды орындаңыз және түймесін басыңыз Дәлелді жүктеп салу Өңдеу уақыты аяқталғанға дейін құжаттарды жүктеп салу үшін.

 

 

 

Ескертулер:

Егер дәлелдеме болса көрсетілген талаптарға сәйкес келмейді, апелляцияның шешімі сіздің пайдаңызға болмауы мүмкін.

— Екі тараптың дәлелдемелері қабылданбаған болса және тараптардың бірі құжатты қайтадан ұсынбаған жағдайда Жүктеп салу дәлелі берілген өңдеу уақытында шағым жарамсыз деп танылады және ол болады жойылады автоматты түрде.

 

 

 

3. Қарсы тараптың дәлелі күтілуде

Қарсы тарап сұралған дәлелді ұсынғанша шыдамдылықпен күтіңіз. Бұл кезеңде ешқандай әрекет қажет емес. Әрқашан басуды ұмытпаңыз Жаңарту соңғы апелляция күйін тексеру үшін.

 

 

 

4. Қарау астында

Шыдамдылықпен күтіңіз, өйткені P2P маманы берілген дәлелдерді қарап шығады және кері санақ таймері аяқталмай тұрып сізге қосымша көмек көрсетеді.

 

 

 

5. Тергеуде

Кейбір істер күрделі болуы мүмкін және мұқият тергеу үшін қосымша уақытты қажет етеді. Шешімге қол жеткізгенше, осы процесс барысында шыдамдылықпен күтіңіз.

 

 

 

 

6. Өңделуді күтуде

Сіздің апелляцияңыз әрі қарай өңдеу кезеңіне әлі жеткен жоқ. Кері санақ таймері аяқталғаннан кейін P2P маманы чатқа қайта қосылады. Жаңартуларды шыдамдылықпен күтіңіз және P2P маманы берген нұсқауларды орындаңыз.

 

 

 

7. Төлемді қайтару әрекеті

A. Сатып алушының қайтару мәліметтерін күтуде

Сатып алушы қайтару мәліметтерін бергенше шыдамдылықпен күтіңіз. Бұл кезеңде ешқандай әрекет қажет емес. Әрқашан басуды ұмытпаңыз Жаңарту соңғы апелляция күйін тексеру үшін.

 

 

 

B. Қайтару орындалуда

Қарсы тарап ақшаны қайтару туралы мәліметтерді бергеннен кейін Жүктеп салу дәлелі, күй келесіге өзгереді Қайтару орындалуда

 

Сізден бұрынғы төлеушіге қайтаруды жалғастыру сұралады. Төлемді қайтару туралы растаманы басу арқылы жүктеп салыңыз Жүктеп салу дәлелі.

 

 

 

C. Сатып алушының ақшаны қайтару туралы растауын күтуде

Сатып алушы ақшаның қайтарылғанын және соманың дұрыстығын тексергенше шыдамдылықпен күтіңіз. Бұл кезеңде ешқандай әрекет қажет емес.

 

 

 

8. Қосымша дәлелдеу қажет

A. Қосымша дәлелдеуді қамтамасыз ету

Сізден қосымша дәлелді ұсыну және тапсырыс сұхбат жолағында P2P маманы берген нұсқауларды орындау сұралады. басыңыз Жүктеп салу дәлелі қажетті дәлелді жүктеп салу үшін.

 

 

 

B. Қарсы тарап ұсынған қосымша дәлелдеуді күтуде

Қарсы тарап сұралған дәлелді ұсынғанша шыдамдылықпен күтіңіз. Бұл кезеңде ешқандай әрекет қажет емес.

 

 

 

9. Төлемді толтыруға сұраныс

A. Сатып алушының екінші төлемін күтуде

Сатып алушы қалған соманы толтырғанша шыдамдылықпен күтіңіз. Бұл кезеңде ешқандай әрекет қажет емес.

 

 

 

B. Сатушы төлемнің қабылданғанын растайды

Банк шотыңызды тексеріп, дұрыс соманың жіберілгенін тексеріңіз. Төлем қабылданған болса, түймесін басыңыз Мен төлемді алдым. Апелляциядан бас тарту. Апелляция жойылғаннан кейін тапсырыс мәліметтері бетіне өтуіңізге болады және тиынды босатыңыз контрагентке.

 

Төлемді алмасаңыз немесе төлем сомасы қате болса, түймені БАСМАҢЫЗ. P2P маманы кері санақ таймері аяқталғаннан кейін чатқа қайта қосылады.

 

 

 

10. Сатушы жауап береді

Тапсырыс чат жолағында P2P маманы жіберген хабарламаны тексеріңіз және кері санақ таймері аяқталмай тұрып шешім қабылдағаннан кейін тапсырыс чат жолағында жауап беріңіз. түймесін басыңыз Мен жауап бердім. Жалғастыру. тапсырыс чат жолағында жауап бергеннен кейін.

 

 

 

Ескерту: Берілген мерзімде жауап бермеу активтің жоғалуына әкелуі мүмкін.

 

 

11. Жауабыңызды күтуде

Нұсқауларды және қажетті әрекетті тексеріңіз. Сізден жағдайды тексеріп, апелляцияны шешу үшін келесі опциялардың бірімен жалғастыру сұралады. Сіздің жағдайыңызға сәйкес келетін көрсетілген опцияны нұқыңыз және сәйкесінше дәлелді жүктеңіз.

 

 

 

Ескерту: Берілген мерзімде жауап бермеу активтің жоғалуына әкелуі мүмкін.

 

 

 

12. Сіздің растауыңызды күтуде

Сізден P2P маманы тапсырыс чат жолағында ұсынған ажыратымдылықты тексеру қажет. түймесін басыңыз Мойындау берілген ажыратымдылықты растасаңыз, түймесін басыңыз.

 

 

 

13. Қарсы тараптың жауабы күтілуде

Қарсы тарап жауап бергенше шыдамдылықпен күтіңіз. Бұл кезеңде ешқандай әрекет қажет емес. Әрқашан басуды ұмытпаңыз Жаңарту соңғы апелляция күйін тексеру үшін.

 

 

 

 

14. Шағымданушыдан растау күтілуде

Қарсы тарап P2P маманы берген шешімді мойындағанша шыдамдылықпен күтіңіз. Қосымша активті алсаңыз, есептік жазбаны шектеуді болдырмау үшін берілген мерзімде қайтаруды жалғастырыңыз. Шұғыл жауап беру және апелляцияны сәйкесінше шешу үшін тапсырыс чат өрісін тексеріп, жағдайды тексеріңіз.

 

 

 

 

 

 

Апелляциялық процесті жылдамдату

Апелляциялық процесс күтілгеннен ұзағырақ болса немесе іс шұғыл назар аударуды қажет етсе, апелляциялық шағым күйіне байланысты сіз апелляцияны жылдамдата аласыз. Бұл шешу процесін жылдамдатуға және істі уақтылы өңдеуді қамтамасыз етуге көмектеседі.

 

 

 

 

 

Апелляцияны қалай тездетуге болады 

Тапсырыс апелляциясының күйі экспедицияға жарамды болса, түймесін басуға болады Бұлз апелляцияның орындалу бетіндегі түймешігін басыңыз. Контрагентке немесе P2P апелляциялық тобына қажетті құжаттарды (құжаттарды) ұсынуды немесе істі мүмкіндігінше тезірек қарауды сұрайтын хабарлама немесе еске салу жіберіледі.

 

 

 

Ісіңіздің күрделілігіне байланысты апелляциялық процесті өңдеуге ұзағырақ уақыт кетуі мүмкін, себебі:

  1. Қарсы тарап: P2P апелляциялық тобы сұраған қосымша құжаттарды/дәлелдерді дайындау үшін оларға біраз уақыт қажет болуы мүмкін.

  2. P2P апелляциялық тобы: Егер даулы мәселе күрделі болса және қосымша тергеу қажет болса, сіздің ісіңіз қосымша қарау үшін тиісті топқа жіберіледі. 

 

Апелляцияны шешудің кешіктірілу себептері туралы қосымша ақпаратты мына жерден қараңыз осы мақала.

Was it helpful?