Тақырыптар
    Алыпсатарлар мен маркетмейкерлер арасындағы айырмашылықтар
    bybit2025-10-14 02:45:40

    Опциондар нарығында инвесторлардың екі негізгі түрі бар: алыпсатарлар және маркетмейкерлер. Олар табыс алу үшін әртүрлі тәсілдермен сауда жасайды.

     

    Алыпсатарлар: Жалпы алғанда, бір опционды сатып алатын және сататын немесе нарықта бірнеше опциондардың сауда стратегиясын жасайтын инвесторлар алыпсатарлар ретінде әрекет етеді. Алыпсатарлар болашақта негізгі актив бағасының өсуі немесе төмендеуін немесе опционның болжамды құбылмалығын (IV) қоса алғанда, болашақта белгілі бір уақыт кезеңінде базалық актив бағасының қозғалысын сәтті болжау арқылы табыс алады.

     

    Маркетмейкерлер: Маркетмейкерлер әдетте бір мезгілде опциондарды үздіксіз сатып алу және сату арқылы нарыққа өтімділікті қамтамасыз етуге (яғни, сұраныстарды да, ұсыныстарды да қамтамасыз етуге) келісімшарт бойынша келіскен ірі қаржы институттары болып саналады.

     

    Базалық активке арналған опциондар әдетте бірнеше жарамдылық мерзіміне ие болғандықтан, әрбір жарамдылық мерзімі трейдерлерге страйк бағасының бірнеше нұсқаларын береді және әрбір страйк бағасы колл және пут опционына сәйкес келеді. Сондықтан маркетмейкерлер бір уақытта көптеген опциялар белгіленімін жасау керек, бұл сонымен қатар нарықтың өтімділігін қамтамасыз етеді. Нарықтық операцияның мұндай түрі жиі тәуекелге төзімділікті, сондай-ақ үлкен көлемдегі қаражатты қолдауды талап етеді, сондықтан маркетмейкерлер ірі қаржы институттары болып саналады.

     

    Алыпсатарлардан айырмашылығы, маркетмейкерлер баға ұсыныстары мен опционды сұрайтындар арасындағы спрэдтен табыс алады. Орташа баға мен баға ұсынысы арасындағы баға айырмашылығын маркетмейкерлер үшін нарыққа өтімділік қызметтерін көрсеткені үшін марапат ретінде қарастыруға болады.

     

    Жоғарыда сипатталған айырмашылықтарға байланысты алыпсатарлар мен маркетмейкерлердің нарықтық бағаларға сезімталдығы әртүрлі. Алыпсатарлар бір мәміле бойынша сатып алу-сатудан үлкен табыс алуға тырысады, ал маркетмейкерлер сұраныс-ұсыныс спрэдінен қалай табыс алумен көбірек айналысады, яғни көптеген мәмілелер бойынша сұраныс-ұсыныс бағалары арасындағы шамалы айырмашылық. 

     

    Маркетмейкерлерге көбінесе күрделі және үлкен позицияларды басқару қажет, әсіресе опциондар нарығында, бұл да маркетмейкерлерді алыпсатарларға қарағанда бағаға сезімтал етеді.

     

    Опцион бағасы

    Нақты инвестиция нарығында инвесторлардың әртүрлі түрлері әрқашан жалғыз рөлді атқара бермейді. Баға ұсыныстарын жасау кезінде маркетмейкерлер негізгі актив бағасы мен нарықтың құбылмалығын ғана емес, сонымен қатар өздерінің ұстау позициялары мен нарықтағы қозғалыстарды бағалауды да ескереді. Бұқа мен аю нарықтарында маркетмейкерлер қазіргі нарықтық үрдістерге қарсы тұратын позицияларды пассив түрде ұстанады, өйткені олар бір уақытта сатып алуға және сатуға ордерлер жасауы керек. Мысалы, бұқа нарығында маркетмейкерлердің бағалары айтарлықтай өзгеруі мүмкін, бұл колл опциондарына сұраныс бағасының өсуіне және пут опциондарына ұсыныс бағасының тұсуіне әкеледі.

     

    Көріп отырғаныңыздай, алыпсатарлар мен маркетмейкерлер арасында белгілі бір бәсекелестік қарым-қатынас бар. Опциондар бағасы, сайып келгенде, нарықтың әртүрлі қатысушыларының әртүрлі факторларының өзара әрекеттесуінен қалыптасады. 

     

    Кеңес

    Опциондар саудасы туралы көбірек білу және сауда мүмкіндіктерін дәлірек лау үшін болжамды құбылмалыққа кіріспе (IV) және USDC опциондары бөлімін оқып шығыңыз.

    Was it helpful?
    yesYesyesNo